Modelljobb och Mingelkvällar

En till dag av mitt otroligt stressiga liv lider nu mot sitt slut, jag vet inte hur jag ska hinna med all möten, modelljobb och alla jobbiga mingel kvällar med godie bags fyllda med en massa trevliga gåvor, som jag inte ens har plats för hemma.
Sen får jag inte glömma alla mina besök hos alla mina sponsorer som bara strör pengar över mig.  Och inte nog med det måste jag hinna med shoppingen, för alla vet väl att när man är så stor som ag kna man inte bära samma plagg två gånger, det skulle vara hemskt.
Så nu har jag en massa kläder jag redan använt som bara ligger ocg skräpar, har ingen anning om avd jag skla göra med allt men lillsyster kanske kan få ärva det.
Det är tur att jag aldrig behöver skriva mina egna inlägg utan att jag har personer som sköter det åt mig, för hur skulle en person som lever som jag ha tid att sitta vid en dator och fylla i någon onödig text bara för att ni ska kunan följa mitt otroligt intressant och glamorösa liv.
Jag vet att ni är avundsjuka och alltid har velat bli osm mig, men jag är ledsen för på toppen får bara en person plats ni andra kan ju finna er med att vara där ni är.

Nej tillbaka till mer sanning, då folk alltid lärt mig att det är fult att ljuga. Idag har jag inte gjort något egentligen. Suttit hemma, vart i skolan och åkt till stallet. Någon som vill byta liv?
Men jag är nog ganska nöjd, är det något jag behöver ha tid till så finns tiden där,och jag behöver inte bli rädd för att stressa sönder mig.

Nej det är mörkt ute och klockan närmar sig kväller så nu är det dags för mig att gå, Måste få min skönhets sömn till skolfotot imorgon !

 Godnatt på er !



Blir ganska bra bilder med nya mobilen?

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: vet faktiskt inte om någon tog några bilder, eller Matilda O.C tog någon tror jag :P. . . Åh kul med årsbok, var orolig att ingen skulle göra en :D. Gör du den själv?



Jag vet precis hur du känner, det är verkligen jättestressigt!

2008-10-03 @ 08:39:43
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Anonym

...hahaha, som sagt...var ska man ställa alla goodiebags?? ;)



Jag har startat en insamling till rosa bandet på min blogg, kolla gärna in! =)

2008-10-03 @ 11:22:14
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: Åh vad kul! :D:D. När kommer den? och vad kommer den att kosta? :D Brysselbilder har ni i alla fall kan jag tänka mig? :D

2008-10-03 @ 17:02:05
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0