<3

Varför älskar jag Stefan valberg mest av allt, jo för att han kan konsten att få en att känna sig älskad :

Hej älskling.

Jag kom precis hem. Skulle gå och lägga mig men att inte känna din kropp
brevid min i sängen får mig att vilja börja gråta.
Saknaden av dig är hemsk.
jag vet att vi bara varit borta från varann i ett dygn men det känns som en
evighet.

Jag vill bara springa hem till dig nu och krypa ner under ditt täcke och
krama om dig.

Jag älskar dig. Du är den enda personen som jag lever för just nu.
Du är den enda personen som är den första jag ser och tänker på när jag
vaknar.
Du är den enda personen som jag drömmer om och ser precis innan jag ska gå
och lägga mig.

Saknar dig du får gärna höra av dig i morron.att bara få höra din röst just nu skulle jag kunna döda för.
Jag blir varm i hela kroppen och det känns som om mitt hjärta ska hoppa ut från sin plats.

Älskar dig My Sonntag du och jag föralltid, det finns ingen annan i mina
ögon som uppfyller mina önskningar som du gör. Du är den vackraste personen
jag vet.
Och du är min

Puss och kram sov gott, vi ses i morron kommer bara att tänka på dig just nu

Älskar dig

Din Stefan


My sonntag
Min kärlek till dig
Är det bästa som hänt mig
Ingen kan tänka sig
Att jag kommer lämna dig
Det går inte att beskriva
Känslan som jag får utav dig
Det känns som om den alltid
Kommer att finnas kvar
Du skrev ditt namn i mitt hjärta
Du skrev att du aldrig ska lämna mig
Och ge mig smärta
Fjärillarna som kittlar i magen
När jag ser dig
Går inte att beskriva med ord
Men jag kan säga att känslan
Är underbar
Men en sak kan jag säga
Att kärleken som du ger mig
Den kommer jag också ge dig
Det finns så mycket du inte kan se
Som tanken på dig kan få mig att le
Det finns så mycket du inte fått
Höra så mycket jag vill att vi ska göra
Det finns så mycket med dig som är bra
När jag tänker på dig så blir jag så gla
Du har fått mig att tro på kärlek
Du har lärt mig lita på mina känslor
Du har fått mig att älska
Såsom jag aldrig har kunnat
Fortsätt att älska mig och var ärlig
Så att jag för första gången
Kan känna tillit och trygghet
Så stanna hos mig föralltid
Du var en av dom miljoner stjärnor som lös
På himelen
En ängel med riktiga vingar
Som lös upp andras tillvaro
Jag som undrade när den skulle komma till mig
Så landade du mitt framför mig
Med dom finaste ögonen
Det finaste håret
Den finaste kroppen
Och med det största och vackraste hjärtat
Som inte kommer någon annan stans
Än från himelen
Svaret varför det regnar ute finns
Och det svaret är för att han där uppe
Han som kallar sig gud
Gråter för att han har förlorat
Sin finaste och vackraste ängel
Som någonsin funnits i detta universum
Vet du inte vilken ängel som jag pratar om
Så kan jag bara säga så här
Den ängeln är du My Sonntag.
Varför skriver jag detta då?
Jo för att jag vill tala om och säga till dig
Att du är den finaste varelse som funnits.
För att göra det hela kortfattat så säger jag bara
Med 5 ord och 21 bokstäver
JAG ÄLSKAR DIG MY SONNTAG



Underbara mejls skrivna av världens bästa, Ja jag är världens lyckligaste 

Älskar Stefan valberg !




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0