Blont eller brunt...

Ja och så var vi tillbaka till de väldigt svåra i-lands problemen.


Jag kan aldrig bestämma mig när det kommer till mit hår, mitt hår har hatf alla färger och alla frisyrer.
Men jag kna helt enkelt inte komma på vad som kan vara min frisyr, vad passar mig bäst.
Hälften svara blont och hälften svarar brunt.

Såg idag att tilda hade lagt ut en ny bild på mig på facebook där mans er min blonda hårfärg lite bättre så nu har jag något att jämföra mina andra kort med.

    

Blont , brunt eller mittimellan , varför inte göra en lek av de hela...

Sen till nästa problem frisyren, lugg inte lugg? uppklippt inte uppklippt?

Måste bara säga herregud vilka problem jag har ! det är inte sant !

Jag känner verkligen skam över att jag inte tillför något nyttig eller viktigt till denna jord, eller jo jag tillför mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0