Hårmodell

Glömmde nämna en riktigt rolig sak som hände på min lilla resa till turkiet.
Jag fick sitta hår modell.
Låter säkert konstigt men jag satt på en stoll med ca 30 frisörer stirrandes på mig medans en proffs frisör gav mig en helt ny frisyr, nja knaks einte helt nya, men jag har nästan inget hår kvar och har rosa och koppar färgade slingor i mitt blonda hår. Låter säkert riktigt skummt, och det är det också.
tror inte jag kommer ha kvar det speciellt länge men det är lite kul, det såg snyggt ut när han hade fixat det men nu kan jag verkligen inte fixa det själv det går verkligen inte och det är precis så jag får upp mitt hår i en knut på huvudet haha

Men men det var en rolig upplevelse, de var svenska frisörer som tur va men jag fattade ändå inte va de babblade om.

typ jonas ska vi ta b11 i hennes hår eller tror du 6vr passar bättre till dessa nyanser och ska vi använda 45v eller 37 e som effekt?

ja som sagt jag fattde ingenting, sen fick jag inte se förens de var klara hur det skulle se ut och bak på huvudet har jag typ 8cm långt hår så när jag såg allt hur rala av men inte visste var det kom i från vart jag nästan riktigt rädd:P
jag som var så glad att mitt hår vuxit ut igen.

Men snyggt var det, eller iaf tills jag hoppade in i duschen nu vet jag inte riktigt hur det ser ut stefan kallar mig papegojan så ja vem vet hur jag ser ut egentligen ska försök få iordning på det så jag inte ser ut som stryck i skolan imorgon haha

tyvär har jag inga bilder då jag glömmde fota innan jag hade hoppat in i duschen och förstört frisyre:p

men koppar slingorna har typ ändrat färg i solen så ä nu mera gul orange !

ska se om jag kn göra en snygg frisyr imorgon bitti, men med mitt tålamod slutar det nog med en knut och hår spännen :)

älskar tofsar och härspännen !

Kommentarer
Postat av: mickis

hahah ser jag fram emot att se, själv ser jag ut som ett emo...

2008-09-21 @ 20:38:57
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0