Jag är hemma igen !

Herregud va konstigt det känns att nu vara hemma igen och inte känna att man ska iväg igen, i två veckor har jag varit på resande fot och allt har vart så himmla roligt.
Jag skulle inte kunna haft bättre två veckor, eller jo skulle kunna sluppity alla sjukdomar jag haft under tiden i turkiet men annars är det ovärderligt.

Bryssel med sp3orna var ett minne för livet, det var helt otroligt hur underbara man märkte att alla var. Var har alla dessa människor vart förr? inte gått i samma skola som mig va?
Jag kan bara säga att det var helt sjukt roligt.
sen att vi bode på en porrgata och att bryssels människor hade lita annorlunda syn på saker och ting var ju bara en liten grej i kanten
och sen för att citera Mickis:
"De andra har sjukt fin utsikt, våran är mest bara sjuk"

detta stämde verkligen vi stirrade in i en grå betong väg men vad gör väll de, vi kom ju inte ditt för utsiktens skull ;)
jag bodde med Mickis, Marie och så självklart Tilda !
Helt underbart säger jag bara!

sen att det var en riktigt grinig busschafför som avslutade vår resa gjorde det ju bara lite små kul.

En natt i sverige sen iväg ige och dena gånf till Turkiet med älsklingen

Och oj så underbart det kan vara( jag tror jag använt ordet underbart ca 100ggr i dena text snart)
vi bodde på ett super mysigt hotell med fian rum (till skillnad mot bryssels äckel rum ;) )
Stor pool, nära till stranden och god mat vad mer kan man begära?
ena dagen åkte ci på utflyckt och fixk se skölpaddor och bada i 17 gradit vatten.
Åker hela vägen till turkiet för att bada i mineralvatten som ser ut som sveriges och var ungefär lika kallt som sveriges, ja vad ska man säga doppet i kylan var iaf väldigt uppfriskande :)
Det enda konstiga med våran resa var att alla pogram som sändes på deras tv hade jul tema så känndes konstigt att titta ut genojm fönstret och se solen och se på tomten på tv:n

Vi måste även ha haft tur med alla försäljare, för de hade typ fasta nu så alla låg och sov vilket gjorde att vi slapp lyssna på tjat eller så utan kundfe gå runt och titta på alla saker i lugn och ro, sen gjorde vi några riktigt förbanade med våran pruttning men de gav sig och vi fick sakerna för priset vi ville.

jag haräven hunnit läst ut tre riktigt bra böcker under dena resa:

sex som jag vill ha det
pojken som inte fanns
stum sitter guden

men tro inte jag ahr haft tråkigt för det !

Har bara få vara en vecka iväg från min älskling var precis de jag behövde, allt var så fint och mysigt (skulle vilja säga underbart, men ska spara lite på det ordet tänkte jag )

Sista kvällen var det ett riktigt åskväder som var riktigt trevligt att sitta och titta på, men tyvär dagen efter blev det molningt men vad gör väll de, de var ju ändå dagen vi skulle åka hem.

planet var 5 timmar försenat så jag var hemme kl 08 i morse så nu har jag sovit och är någorlunda pigg, trots att jag mår piss med hals ont hosta och ögon inflammation, tror jag har haft allt som går att ha under mina resor så nu kanske jag slipper vara sjuk ett bra tag framöver.

När jag kommer till arlanda ser jag att gaten vi går av på var samma jag startade på när jag åkte till bryssel så min resa startade och slutade på samma ställe !


bilder kommer sen !
Jag har saknat alla och hoppas ni har saknat mig ;)

Kommentarer
Postat av: mickis

låter som du haft det hur bra som helst, skönt o ha dig hemma :) ses i morgon! <3

2008-09-21 @ 17:32:53
URL: http://visions.blogg.se/
Postat av: Julia

turkiet är sjukt underbart! bara man slipper sjukdommarna som du lyckades med :)

kom och rösta på månadens blogg! Ju fler desto roligare röstning

2008-09-21 @ 18:04:55
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0