Lördag

Då var det helg igen, efter en jobbig och slitig vecka? Nja kan nog inte riktigt säga att jag är speciellt sönder stressad och slut arbetad.

Just nu sitter jag här hemma huset är alldeles tyst, pappa och stefan är iväg på fylle gäddan, och vad är nu det? En fiske tävling som egentligen går ut på vem som får störst fisk men i slut ändan är det en anledning till att få dricka sig lite lagom lullig och ha trevligt med de andra grabbarna.
Syster mimmie jobbar sin första dag i ishallen utan mig, hur ska hon överleva;)
Mamma ligger här brevid mig och läser expressen
Hundarna sover, ja precis hundarna, det har tidigare alltid bara varit hunden, men idag har jag en border collie hane på 1,5 år påprov hemma,vi ska se hru det går med han om allt går bra får ahn bli en ny familje medlem.
Jag som skulle köpa en liten tik valp som fick väga max 5 kilo sitter nu här med en större hane som defintift inte vägaer 5 kilo. Ja ibland ger livet än överaskningar.


Nu ska jag se till att lägger över alla bilder på datorn , nu har jag ingen undanflykt till att inte göra det !

Ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0