Lung dag

Idag ska jag bara ta det lungt och försöka att inte skrämma upp mig själv med att jag faktiskt ska flyga imorgon:/
vilket jag typ inte gjort sen ajg var 6 år och det kommer jag verkligen inte ihåg.
Men det känns som om magen är någorlunda lugn och jag har fortfarande inte fått panik, men vem vet vad jag kan få på flyget.
Tur att jag ahr mina kära vänner att hålla i handen.

Idag ska jag upp till ishallen och se pojkvännn spela hockey match, allt är som vanligt igen helt enkelt.
Det är hockey hela året runt förutom sommar månaderna.

Jag har nu packat allt i min väska tyvär kunde jag inte bestämma mig över vissa kläder så blev lite emr kläder än vad jag hade tänkt.

Och mickis jag tror du kommer överleva medans jag läser, jag är väll inte den enda som ska med på resan ;)
Det ska bli kul att se dig på ett plan, aldrig att du kommer kunna sitta still !

Imorgon åker vi till Bryssel !

Kommentarer
Postat av: mickis

hahahhaa det är väl bara två timmar? jag har en förmåga att somna när jag flyger, annars kan det bli jobbigt..

2008-09-07 @ 20:29:38
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0