Nackdelen med tekniska prylar

Min dator fungerar inte som jag vill , internet bråkar och hemsidor knölar.
Så min blogg får vara ful och trist till jag orkar ta mig tiden att göra iordinge allt utan att få damp varje gång det går fel eller det hänger sig. Men som man säger om jag, jag har en förvana att vara extrem och kommer därför vara det här med !
Går det inte som jag vill, då behöver det inte gå alls !

Ibland hatar jag att man kom på alla tekniska saker, alla dessa saker är gjorda för att reta oss människor tills vi når våran bristnings gräns.
För hur många gånger egentligen har man inte stått och svurit och sagt ett och annats fult ord till en teknisk pryl?
Jo de är nog ett flertal gånger, och på dena punkt tror jag verkligen inte att jag är ensam !

Jag kan ibland förundrars över hur människor klarade sig förr utan mobiler och telefoner, hur kunde man träffas, hur fick amn veta allt och ja det slut gilltiga helt enketl hur lyckades man överleva?


Teknik är idag vårat liv, hur många gånger om dagen använder man inte något tekniskt? mobil,dator, musik osv.


Ens ak är för mig iaf säker jag skulle inte klara mig utan det oas hur mycket det egentligen stör mig att vi människor är handikappade utan våran teknik, men det är väl helt enkelt så världen ser ut idag, och jag tror inte framtiden kommer bli bättre !

Nej nu ska jag titta va klockan är på min mobil sen ska jag fortsätta sitta här framför min dator, sen kanske det blir lite tv.


Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0