Shopping och regn

Idag gick jag min mamma och min faster ner på centrum för att vi skulle titta lite i affärer.
Och jag lyckades med detta finna det fraliga med att handla på sitt kort och inte ta ut kontanter, man märker inte hur mkt man gör av med !
Jag köpte 4 ny böcker till bryssel resan (som är på måndag) så jag skulle ha något att gör apå flyget osv. Sen köpte jag en ny Mp3 så jag kan lyssna lite på musik, inte för att jag har så mkt bra musik på min dator, men snart har ajg lite ny är på väg !
Sen blev det lite kläder som jeans, linne och trosor och även ett paraply då bryssel sägs vara regnit !

Nu ska jag åter gå till packningen igen, det känns som om jag kommer glömma något !

Ha det så bra !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul med shopping :)

2008-09-06 @ 16:12:17
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Det är alltid lika kul att handla!

2008-09-06 @ 16:19:42
URL: http://junitjejen.se
Postat av: mickis

LÄSA!!??? tror du jag tänker låta dig läsa?? hur rastlös tror du inte att jag kommer bli då?

2008-09-06 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0