Sovmorgon

Jag som på helgerna knappt kan sova längre än 9, kan på något konstigt sätt sova hur länge som helst på en vardag.
idag har jag bara ne lektion i grafisk kommunikation så börjar inte förens fem över halv ett, riktigt skönt så jag har kunnat ta det lungt och ätit frukost och läst nynäsposten osv.

Det finns en händelse som händer på morgonen som får mig att tänka på lotta på bråkmakagatan, när hennes pappa kommer hemma och börjar snurra henne i famnen och alla skrattar, sen råkar de vällta ner en fin vas som går sönder och allt blir tyst.
Ungefär så känns det på morgonen när allt går bra och det slutar med att någon välter ut sitt glas eller något i den stilen.

Ja idag har jag inga planer förutom att jag ska upp till djuren efter skolan, sen blir det väll hem och göra psykologi läxan.

Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0