Underbar mys dag

Idag har jag verkligen tagit vara på tiden och försökt gör så mkt som möjligt under dagen.

Började med att mamma hämtade mig och så åkte vi ut till grava där vi satt oss och njöt vid vattnet medan vi läste våra böcker.

Efter det var det plugg som gällde, kännde mig super duktig när jag läste bibeln och sedan analyserade de normativa teorier i filosofin.

Med det klart och gjort åkte jag hem till ösmo igen för att äta lite våfflor med stefans föräldrar och syskon plus flickvän, många var det men gott vart det.

Älsklingen har jobbat från 7 på morgonen och kommer snart hem, hoppas jag!

Nej nu ska jag åter gå till tv:n och dator



Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart när solen skiner:)

vet du när Denize ska öppna sin blogg? vi saknar hennes inlägg o bilder på söta emilia

2009-04-07 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0