Samma plast samma tid samma kanal

Det känns som om jag verkligen har fastnat i mina vanor denna sommar, ska bli skönt att de snart är slut så dagarna får en annan rytm.

De senaste dagarna har jag varit upptagen med att göra det jag lovade mig själv att göra föra sommaren om jag blev för uttråkad.

Resultatet är nu att jag kommit fram till en story och börjat skriva mig en bok. Än så länge på ynka fem dator skriva A4 men dne har knappt ens börjat som kommer finnas mycket att tillägga. Vi får väll helt enkelt vänta och se...

Kommentarer
Postat av: Michaela

ja ibland är det lätt att fastna i olika vanor, både nya och gamla.



Bra blogg



Kramar

2009-08-11 @ 08:29:41
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0