Filmen till Låt den rätte komma in

Ikväll ska jag och älsklingen se filmen, frågan är bara om jag vågar det?

Jag är rädd för att jag kommer bli besviken på slutresultatet som så många säger att man blir. (Jag är även skraj för skräckisar ;) )

Boken var super bra och jag har verkligen suttit fast med den och läst, och på så sätt skapar ajg mig alltid bilder i huvudet efter hur allt sr ut och vill inte bli beviken på att skådespelarna inte ska stämma in i mina riktlinjer. Förösker låta bli att smyg titta på den innan älsklinge kommer hem, det är svårt men det ska gå!
Jag hoppas den inte gör mig allt för besviken!

Boken var iaf grymmt bra skriven, ska läsa fler böcker efter samma författare!

Oj vad många ! tecken det han bli :P



HAPPY :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0