Nya äventyr

Denna bloggen har inte använts flitigt på väldigt länge. Men nu känns det som ett bra läge att ta upp det igen, för min egen skull för att detta är en resa jag vill minnas.

I mitten på augusti upptäckte jag nyheten om att jag var gravid. En liten överaskning, vi ställdes inför ett helt nytt liv. Hur skulle det gå? Hur skulle det bli?
Frågorna var många, men vi såg fram emot att bli en familj!

Lång tid har gått sedan dess och jag är nu i v.29+2. Tiden har passerat fort, 205 dagar av 280 har passerat, vi har gått igenom 73,2% av gravididten idag. 75 dagar kvar, med tanke på hur fort de andra 205 passerat känns det som om den beräknande dagen 15april snart kommer vara här.

I magen ligger lillkillen, på rutin ul kunde man tydligt se att det var en kille, de kan ju såklart inte lova något men hon känndes säker på sin sak. 14 februari är det dags för tillväxt ul och då kan vi dubbelkolla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0